En hel dag med Emma och Novalie

Åhh det har verkligen varit en skiit rolig dag:) Trivs så bra i erat sällskap:)
Vi möttes upp klockan 10 i forum:) Först gick vi till hm och Emma handlade lite till Novalie och till sig själv:D
Sen gick vi och åt lunch och barnen fick mat på samma gång:)

Efter det så drog vi vidare till orminge eftersom jag skulle hämta ut Theos 6månaders gåva från Libero:)Där va det en boll,7up and go blöjor,Bindor?!, hakklappar och ett par strumpor:) Theo brydde sig inte så mycke om sakerna men kartongen va rolig:D

Efter vi hämtat ut detta så gick vi vidare hem till Emma och drack vårt eftelängtade kaffe...Juste när vi va i forum så hade dom nån kaffe tävling det va massa filmkameror och 2 tävlanden som skulle göra det godaste kaffet...Och vi fick en påse med Kaffelatte:) Inte för att jag har druckit det men någongång ska va den första...Tror jag ahr typ tagit en klunk av det men inte mer...

Men vi drack iallafall kaffe och åt skiit goda bullar som Emma bakat dagen innan...Mycket goda:D Jag vill också va som henne och hålla på att baka och grejer...

Åhhh Emmas lägenhet va ju så snygg:D Där skulle jag aldrig tacka nej till att bo:)

Men vi drack iallafall vårt kaffe och barnen lekte för sig själva:D Och Theo fick pröva Novalies hoppgunga...Han fattade inte att man skulle hoppa han abra snurrade runt...haha söötnööt:D

Ungarna somnade efter ett tag och då satt vi bara och snackade massa;DMycket trevligt va det:)

Vid 4 tiden så gick vi mot centrum till Lindex igen för Emma ville köpa ett par jeans där men fanns ej i den storlken...Och jävla surtant som bara går iväg när man vill prata med henne asså hon som jobbade där...Skaffa trevlig personal för faen..

Sen tog vi bussen hem:D

När vi kom hem åt vi och sen gick vi förbi Linda...Där fick jag lite egen tid eftersom Freddan tog Theo:) Mycket snällt:D
Men Theo va så grinig och trött så vi gick efter en timma...Och nu sover han:D
Nu kommer massa bilder från idag:D

Jag


Novalie,Emma ochTheo<3


Novalie och Theo



Hahhaha Lind ahade en mask hemma som hon köpt från Thailand så jävla äcklig....hahahah




Här är det jahg köpte till Theo igår:) Jacka och mössa:D

Kommentarer
Postat av: emma

Det var jätte trevligt ich vara med er idag också, trivs bra med dig! Du e rolig och ganska lik mig känns det som, Humor har du iaf, ingen snack om saken haha!



Tack för att du tyckte om våran lägenhet och bullarna ;)



Förresten det var inte kaffelatte vi fick, utan barista mjölk för att kunna göra det vita skummet till kaffet, då blir det kaffelatte :P







Pussss

2009-03-17 @ 20:31:06
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: emma

hahahaha dom jävlarna har blåst oss hela dagen!!!



Måste bara berätta: När patrik gick in på stora toaletten idag så frågade han, vad e det som luktar. Vad sa jag? Ja det luktar cola. Jag gick in i toaletten och sa att det var theodors bajsblöja hahahahahahhaha Dom luktar gott ;) hahaha

2009-03-17 @ 22:32:14
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0