En heldag på stan

Idag ahr det varit en heldag på stan med Emma och Novalie:D Har varit en mycket rolig dag med rymd.....hahha
Vi möttes upp vid 10 i slussen där blev det kaffe på pressbyrån för mig:D
Sen åkte vi till t-centralen och gick till cubus:) Där handlade Emma lite kläder till Novalie och sen gick vi vidare till gina...
Där köpte jag en skit fin tunika(bild kommer) som satt asa bra;D Och ett linne;D Mycket fint:D
Sen drog vi till gallerian...Där handlade Emma lite till Novalie på BR...Sen blev det stadium för jag skulle köpa present till min brorsa som fyller år idag(GRATTIS)
Sen blev det kungshallarna med lunch:) Mycket gott:D

Juste innan gallerian gick vi till kapphal där handlade jag 3 boddysar och en dress(bild kommer)

Efter lunchen lurade Emma på mig en chailatte:S Jadu det va en konstig dricka..Min smakade skit men Emmas va god:D Hahha får pröva det på något annat ställe...
Vi drog sedan till Emmas mormor och drack kaffe och visade upp barnen:D
Sen blev det cubus igen och där handlade jag ett par jeans till Theo och en T-shirt skiiit snygga jeans asså:D(bild kommer)

Sen drog vi till hemköp där jag köpte hårfärg:D Ska förga ljusbrunt nu:D

Vidare därifrån till forum för att möta upp Emmas morbror:D Där käkade han och vi satt och snackade...
Sen drog vi hem...Haha..Det låter som om vi har farit och flygit hela dagen men det känns inte som det:)

Ska sova nu...Men först kommer bilder..


Ska pröva libero tvättlapaprna hade jag tänkt:D

Tunikan och linnet till mig:D


Detta fick då lillkillen





Jag lovade mig själv att denna månad skulle jag enbart lägga ner penagr på mig själv...Vi ser ju hur det gick?!





Så det va allt för mig:)

Kommentarer
Postat av: emma

fisra i rymden hahahah....



Snygg bild på mig haha ;) c ya 2 morrow!

2009-03-26 @ 20:49:36
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0