...

Älsklingen har precis fått gröt och är nöjd nu:) Väntar på att Linda eller sandra ska vakna....
Jag och älsklingen satt på golvet i rummet och lekte med hans leksaker..Och vi drog ut allt ur lådorna...Det va de enda han tyckte va roligt sen när det va tomt i lådan så blev han sur så man fick plocka in allt och sen fick han dra ut:) Knasis:)

Men iallafall när alla sakerna låg där på golvet så insåg jag avrt alla mina penagr tagit vägen....Han har så sjukt mycke leksaker och han leker typ inte med någon...Han är mer intreserad av kvitton typ och tidningar...Han har
en bamsebok som prasslar som en tidning men den är inte intressant utan ahn ska ha en riktig tidning
annars är han inte nöjd....

Och han är så rolig för när man säger åt honom att han inte får göra något då bara skrattar han...Sööötunge...
Han kommer bli en riiiktiiig buse:)

Funderar på att sätta på lite kaffe?! Vet inte om jag orkar....Mitt nyttiga liv skulle ju börja idag...Vet ni avd det första jag åt när jag vaknade?! POPCORN Fyyfann för mig

Kommentarer
Postat av: tina

Popcorn är väl ganska nyttigt! Det finns värre saker att äta! Har också börjat mitt nya liv idag....får se hur det går.....

2009-03-23 @ 14:46:13
URL: http://willesmorsa.blogg.se/
Postat av: sandra, Melinas mamma<3

hehe okej :) haha, jag började undra varför det ändrades bara sådär :P tyckte det var konstigt =)

2009-03-23 @ 15:27:55
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0