Färgar håret

Äntligen ahr jag lyft på det feta arslet och satt i hårfärgen i håret så nu sitter det i...
Ska tvätta bort det om tyo 15 minuter.....Undra hur det blir..Hoppas på bra...Orkar inte färga håret igen...Mitt hår tål inte det.
Jag fick använda en flaska till halva håret och en annan till andra halvan...Så jäävla mycket hår asså....

Idag va vi på ica maxi(igen) Men blev tvungen att handla välling eftersom dom inte hade det nere på våran ica...Men det
va skönt att komma ut lite...

Köpte lite burkmater (igen)
Faan måste börja göra egen mat nu när dom här burkarna är slut...Det blir verkligen för dyrt eftersom han endast äter
burkmat på dagarna och bara välling morgon och kväll.......
Så det blir mycket om dagarna...

Nu nu ska jag underhålla min bebis:D Hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0