Fredag

Idag ahr vi varit i skolan...En ganska tråkig dag eftersom alla gjorde det som jag inte ska göra eftersom jag är klar med det ämnet...Så jag satt typ och lallade och så:) Slutade typ vid 12 tiden idag eftersom alla drog och käkade lunch så jag drog och mötte Sandra i forum:) Första käkade vi sen så kollade vi i affärer...Jag köpte nya vantar till lillkillen eftersom han ahr gått med strumpor på händerna den senaste tiden....


Sen ahr vi inte gjort så mycke...Theo har varit en mammagris och ahr helst velat vara hos mig hela tiden....Så fort han inte sett mig så har han blivit galen....Och matvägrat har han också....Lillabebisen:(

På måndag är det tuben:D Ska dit med Isa:)
På söndag ska jag äntligen träffa Linda:D Hon har ju inte sett Theo på snart 2 månader...fyyy på dig Linda....

Juste nu ahr Theo 8 tänder...4 uppe och 4 nere:D Hahah Märkte den 8onde tanden idag:) Stackare...Undra på att han är en surpuppa:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0