Fredag kväll

Nu ahr jag äntligen tid md datorn...
Idag va vi som sagt i skolan...Det gick väl bra inte så mycket vi gör på fredagar men det är skönt endå:D Sitta och snacka massa med dom andra ör roligt:)
Efter det så blv det luuuunch:D Guuud va gott:D Massssaaa maat:D Hahaha
Men vid typ halv 1 drog jag till tunnelbanan och åkte mot forum för att möta upp Emma och Novalie:)

Vi sprang runt där som om vi vore rika med våra barnbidrag haha:D
Men Emma köpte 2 par skor och sen lite kläder till Novalie:D

Jag köpte en tröja och en grej till Theo(bild kommer)

Vid 4 tiden tog vi bussen hem till vårt och Emma och Novalie åkte till sitt...

När vi kom hem så började jag fixa med Theos säng...Sänkte den....För nu är han så pass stor att jag inte vågar ha den så högt uppe...För han har börjat dra sig upp lite grann när han ålar sig på golvet Så jag tar det säkra före det osäkra...:D

Imorgon ska jag hem till Emma:D Massa Emma hela tiden:D Men hon är het klart bäst så därför måste det va massa Emma:D:D
Vi ska fika och sen ska vi åka till ica maxi och kolla runt:D

Nu kommer bilder från gårdagen hos Linda och sen från idag i forum:)







Den här fick Theo:D Den sitter på sängen:D


Såhär blev sängen efteråt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0