Halloj

Idag va det skola:D Mycket kul och lärorrikt:) Vi körde Jepardy med hela skolan hahaha skit kul men gud vilket liv det va haha:D

Vi käkade lunch:d Mmm va gott det va:D älskar verklgien deras nybakade bröd:D Det är skit gott...
Imorgon ska jag träffa Petra och Isa:D Kul kul;) Ska till Petra och laga middag:D
Nu ahr min bebis 7 tänder...Stackarna alla kommer på en gång och han är inte glad:(

Annars idag har vi inte gjort så mycke....Köpte en ny tandborste och tandkräm till lillkillen eftersom vi glömde hans i skåne:)

Nu ikväll ska jag bara ligga och kolla på tv:D Sköönt:D Ska inte sitta vid datorn mer nu"tror jag"Hehe:D

Fan mi dag har varit skit lång men det blir typ 4 rader när man skriver om den hahaha:D Nästa vecka ska vi träffa Emma och Novalie:D Ska bli jätte kul:)

Juste fick en acket lapp från libero som jag ska hämta ut på lindex...Det är 6 månaders paketet...Men jag måste hämta det i orminge någonstans...Skit konstigt...Tycker att jag borde få hämta ut den på närmaste Lindex...Men men inte mycket att göra åt...

imorgon blir det massa bilder...Orkar inte ladda upp dom nu:)

Kommentarer
Postat av: emma

jo men det skulle vi kunna göra, vi kan väl höras på söndagen eller nått och planera mera =)





Kram

2009-03-11 @ 20:31:50
URL: http://emmamadelenemilia.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0