Hatar rubriker

Idag va vi inne si stan och lunchade med Petra coh Felicia...Käkade på kungshallen:D Mycket gott:D
Sen träffade vi Theos pappa i 20 minuter sen drog vi mot F-town. Då gick vi och handlade kaffe och mjölk och vidare upp till Linda och Drack kaffe med Henne och Sandra:) Trevligt trevligt...

Sen gick vi hem och käkade....Theo åt skit mycke...Först åt han en hel potatis och köttfärssås asså hela hans tallrik va full med mat sen efter det va slut så ville han ha mer så han åt upp en hel burk med mat:S griis..Om han inte har gåt upp om 2 veckor då nästa bvc besök är då är det fan konstigt....

Nu ska vi inte göra speciellt mycke...Ska bada lillkillen snart och så...Imorgon är det skola sen på torsdag ska vi träffa Emma och Novalie:D 2 Dagar utan dom nu:( hahhaha

Köpte ett par leggings när vi va i stan..Vill ha såna som ser ut som jeans men dom ahr inte dom jag vill ha någonstans....Så jag köpte vanliga svarta Måste verkligen ha nya för mina andra är helt slutkörda..

Nää nu ska jag sluta skriva...Skriver sen ikväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0