Hemma

Vi kom hem vid 6 tiden....Åhh känns som resan höll på i evigheter:PHehe:)
Men resan gick bra:) Träffade en jätte trevlig tjej på tåget:) Hon och jag snackade hela resan:D Så tiden gick ite snabbare:)
Hon ahde en son på 7 veckor:D Sååå sööt:)
Åhh underbart folk som hjälpte mig på och av med vagnen:D Super shyst:D

Imorgon är det skola...Guud va kul...Trodde aldrig jag skulle säga det med nu är det sagt:)
Ska möta upp Petra och Felicia på tunnelbanan:D

På torsdag ska jag träffa ISA och Mario:) Ska bli trevligt:)
Älsklingen somnade nyss och jag ska ta nått att käka:D

Kommentarer
Postat av: emma

Välkommen hem gumman!

Snart måste vi ses och börja umgås på riktigt =)=)=)=)=)=)=)





Pussssssssss

2009-03-10 @ 20:24:41
URL: http://emmamadelenemilia.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0