Hhahah

Måste berätta.....Igår när jag och emma stod och väntade på bussen så kom det en tjej som typ såg ut att ha turban på sig...Hhaha men hon hade stenålderskläder på sig och det såg int eut som maskerad skaer utan som om hon går klädd så varje dag....sen hade hon en korg med sig och jag undrade om hon hade plånboken och sånt där i som en handväska...Jag frågade självklart inte men jag tänkte...Hahahha och Emma kunde inte hålla sig för skratt hahah
Sen kom kärstin och började rota i hennes korg typ hahahahha...

För er som inte vet så är kärstin en tant på min gata som inte har alla skruvar i huvudet...Sen kom hon fram och frågade hur gamal theo va fast jag typ har sagt det 40 gånger men denna gång sa jag 2 år och hon ba ahaa sover han...hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0