IKEA

Har precis gjort min läxa jag fick...Har mailat den till min lärare nu:)Hoppas hon blir nöjd...
Jaha idag va det som sagt skola....Det gick väl bra..Jag fick sluta typ efter lunch eftersom jag är klar med det ämnet dom hade.....Så jag åkte till Ikea med Brorsan och Jossan.....Eftersom min bror fyller år imorgon så fick han handla för 500 kr på ikea...Present från mamma...Så han handlade massa saker...Och jag handlade massa saker till lillkillen....Ska försöka hitta de jag köpte på deras hemsida för jag orkar inte ta bild:D

Älsklingen satt i kundvagnen och han tyckte det va skit roligt:D Han va så duktig så:D Va pigg och glad unde hela vistelsen(2timmar)

Idag är det ju voffeldagen så när vi kom hem igen hade mamma gjort vofflor :)Mycket gott:D
Jag har massa bilder på kameran som jag ska ladda upp...Så ni får bilder i ett anant inlägg:D

Imorgon är det stan med Emma:D jippi:D Ska bli roligt:D


Kommentarer
Postat av: tina

Vilken snäll mamma du har......

2009-03-26 @ 07:50:02
URL: http://willesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0