jahaja

Idag har vi varit hemma hos Emma och Novalie:D
Vi kom dit vid 10 och drack kaffe och käkade munkar:D
Sen efter det drog vi vidare till forum för att Emma skulle lämna tillbax ett par skor....Sen fick vi vänta typ 50 år tills vi fick plat på bussen...Det va fullt varje gång...Skit jobbigt men tillslut så kom det en helt tom buss:D Sköönt:d
Så då drog vi till nya sickla....Inte mycket att hurra för men dom som är rika kanske har råd att gå där...Det fanns typ bara dyra affärer...Skit tråkgit...Enda som fanns som va bra va Lindex men där fanns det inte mycket att hurra för...
Trodde det skulle avra massa reor för  att det va nyöppnat men int det inte...

Men sen gick vi till hm och där köpte jag en t-shirt till älsklingen som va rababt på så den kostade 20 kr:D Sen drog vi till Ica för Emma skulle handla massa mat till Novalie...Jag köpte några burkar känns som om den "riktiga"maten börjar vid 8 månader för det finns inte mycke att välja mellan i 6 månaders maten...Men jag ska låta han äta upp de burkarna han ahr kvar nu sen så byter jag till 8 månader samma sak med vällingen när han ahr druckit upp 6 månaders så börjar jag med 8 månader...

Nu är min bebis sur så jags kriver mer ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0