Kväll

Älsklingen ahr nyss somnat:) Han har inte sovit mycket idag...Kanske 1 timma bara...Hoppas hoppas på en bra natt inatt.
Idag har vi träffat Melina:D Igen! Vi va nere och handlade tillsammans och sen satt vi ute och snackade:D
Sen kom Linda och då drog vi upp till henne:)
Drack lite kaffe och snackade och sminkade oss:DSen vid 1 tiden så på åkte vi mot forum:) Där shoppade dom lite...Jag handlade igenting för första gången haha:D Åhh dom har öppnat en ny skoaffär där...Så jävla snygga skor:D SKit billigt också och hag som behöver nya skor:D Jag ska köpa nästa vecka....Sen ska jag köpa ett par inne tofflor till Theo där också:D Byggare bob:D Ska köpa en storlek så han kan ha på dagis sen:D

Nästa vecka ska jag rnga till dagiset och kolla om man kan komma dit och kolla runt och hälsa på och så:)
Vill ju se vart min bebis ska spendera sina dagar:D tror nog att det är ett bra dagis..Hoppas på det iallafall:9
Nu ska jag läsa lite bloggar och så:)

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Världens bästa dagis, haha fråga mig och Linda ; D

2009-03-19 @ 20:51:34
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: sandra råberg

du glömde mig susanna,jag var faktiskt också med till forum :(

2009-03-19 @ 21:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0