Lilla bebis

Vaknade nyss av att han hade rivit sig i örat så att det blödde..:( Stackars bebis....
Fick en räkning idag på internet...Man betalar 3 månader framåt hela tiden...Skit bra...Så slipper man tänka på det varje månad:D

Denna månad är min ekonomi upp cog ner..Vet inte hur mycke penagr jag kommer få:S Får pengar från alla möjliga håll:)

Blev ingen dejt med Linda idag...Men hoppas på imorgon:) Tycker faktist att hon kan klämma in mig nån dag denna upptagna kvinna:P

Nu ska jag krypa ner bredvid min bebis:d Imorgon är det skola:)

Kommentarer
Postat av: emma

Ja men det låter bra, har fullt upp den här vecka, kommer en massa folk lite då och då eftersom jag fyller år på torsdag, och nu har novalie blivit förkyld också så vi måste ta det lugnt!



Puss

2009-03-10 @ 22:28:39
URL: http://emmamadelenemilia.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0