Lördag?

Håller inte så mycke koll på dagarna n förtiden....
Idag har vi varit i stan igen:) Hehe...Älsklingen fick 2boddysar 1 par byxor och 2 nappar och sen en skaller bok:D Mycket fint...

Ska ta kort på det sen men mina batterier är slut i kameran så måste ladda den....
Åhh va jag vill flyga hem...Kommer kännas så otroligt mycke skönare...Ska kolla bljetter och så....Men det lär väl vara svindyrt.....Man kan ta typ sista minuten men då måste man åka till flygplatsen och boka där i sista minut och jobbigt om det inte skulle finnas då måste man dra tillbaka alla väskor och vagn och allt...Men vi får se hur det blir...Ska kolla omd et blir billigare idag eller imorgon både tåg och flyg:)

Är livrädd att flyga med Theo också...Tänk om han får lock för öronen och det är inte speciellt behagligt:( Lilla pojken

Ikväll va han helt omöjlig och jag vill bara gråta när han är sådär...För jagorkar verkligen inte...och jag mår så dåligt när jag bara låter honom ligga och skrika men jag kan ju inte sitta och hålla honom HELA tiden någongång måste han lära sig.....Åhh det är så jobbigt och jag intalar mig hela tiden att det blir bättre imorgon men det blir det ju inte...Han skriker verkligen varje kväll minst 20 minuter och ibland kan han skrika en timma...,Men någongång slutar han väl....

Nu ska jag kolla melodifestivalen:)

Kommentarer
Postat av: Paula [19 & 2barnsmorsa]

Det är jätte bra att du gör så nu! Det tycker jag iallafall. Jag lärde mina barn att ligga själv ganska tidigt.. Låt honom skrika lite! Det är ju iallafall inte farligt, även om det gör jätte ont, men som du säger så går det över...

2009-03-09 @ 07:11:59
URL: http://raggarkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0