Måndag

Jaha...Här har man varit pigg sen klocka halv 6 imorse...Hoppas hoppas på en längre sovmorgon imorgon:S
Idag ahr vi varit på tuben:) Mycket trevligt va det:)
Vi gjorde typ broschar:S Haha det va inte de vi gjorde det har ett annat namn men vet inte va det heter haha:DMen vi skrev ut bilder från dtan och så satte vi fast dom som typ broschar hahaha:DBlev skit snyggt:D Jga gjorde typ 8 styckna:D
Jätte trevligt att träffa alla mammor:D Va ju så länge sen jag va där så det va kul:D

Innan dess va vi i stan och kollade lite...Köpte ett par tossor till theo efetrsom hans andra va för små:D Sen fick han en vår jacka och en matchande mössa:D Mycket fina...

Ska ladda upp massa bilder mend et blir om en stund så det kommer i ett annat inlägg:D
Men vi har haft en rolig dag:)

Imorgon blir det träff med Emma och Novalie:d Guuud va kul det ska bli:) Hehe smsade med Emma för ett tag sen och hon hade bakat bullar för att vi skulle komma:d Så jäääävla söööt:)

Älsklingen somnade nyss typ....

Imorgon ska jag ta massoooor med bilder när vi ska träffa Emma och Novalie:D

Hahah jag ahr alltid så mycke bilder som jag laddar upp...Tycker det börjar bli uttjatat:Phehe
Eller vad tycker ni?
Snart åker nog lösenordet bort också...:) Nu ska jag läsa bloggar ochs en ladda upp bilder:D

Kommentarer
Postat av: emma

Det är ju jätte kul med bilder,,,, upp med en massa nu =)







Puss

2009-03-16 @ 21:48:08
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0