Måndag kväll

Nu va denna dag över....Nu ahr jag laddat upp bilderna från igår och bilderna från idag:)S¨å nu kommer bilder från igår:D


Pluttis i sin säng

Theo och Novalie






Idag så va vi först uppe hos Linda och fikade och käkade bullar...Efter ett tag så kom Sandra upp och då va det snart dax för att bege sig mot BVC...
Sandra och Linda följde med in...Och upp på vågen med storklumpen och denna storklump hade gått ner 50gram:S Ojdå....Men det är för att han rör ju på sig sjukt mycket hela tiden och han har ju varit sjuk nu och hostat upp all mat...Så nu ligger han 1 snitt över kurvan haha:D Men vi ska tillbaka om 2 veckor för att väga igen eftersom han precis blev frisk så har han inte hunnit lägga på sig mycket.....
Men han hade växt 2 cm iallafall han va 71 cm nu:)
Efter bvc gick vi och gungade och så mötte vi upp Mia....Sen gick vi hem...Sen har vi inte gjort så mycket mer...Älsklingen somnade nyss efter ett bad:D

Imorgon ska jag åka och hämta mina betyg"äntligen" Ska möta Emma från min gamla klass så ska vi går dit tillsammans...Har inte träffat henne sen Theo va typ 2 månader:)

Nu kommer bilder från idag:D

Hos Linda:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0