Måndag kväll

Nu har jag packat ner allt från mina 2 väskor till en STOOR väska....Imorgon vid 12 tiden åker jag....Är hemma vid 5 typ tror jag..

Idag va vi i stan iallafall och köpte biljetter hem och så:)Biljetten gick på 400kr ungefär inte så farligt...:D
Så imorgon bär det av mot sthlm igen då:)
Måste träffa Linda...Hann ju abra träffa henne en snabbis precis när hon kom hem....Så hon har mycket att berätta om...:D

Älsklingen somnade för en halv timma sen....
Köpte en leksak till älsklingen idag...En jätte  fin sak:D Har tagit bilder på de sakerna jag köpt under denna vistelse ska ldda upp dom nu:D

Skriver ett inlägg sen senare

Min fina bebis<3

En prasselbok med sköldpadda och ett "akvarium" som spelar massa låtar:d

Wille och Theo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0