Någon gång ska väl va den första.....

Han har gjort det för första gången...Han bajsade ner sängen.....Tur att jag hade handduk under honom så sängen blev ju inmte direkt nerbajsad men det  kunde kommit där om jag inte haft handduken..:)

Men iallafall...Jag bytte blöja och nu ligger han här och låtsas gråter...Ser så gulligt ut men det låter inte bra iöronen:S

Idag skulle vi på promenad med Sandra...Får se hur sent det blev för henne igår:P Hhahaha:)Men annars ska vi inte göra så mycket mer....Äta mat:P Som vanligt...hahaha....

Söndag blir det också en lugn dag:D Ska ju till Linda:D Men dr är det väl oxå lugnt:) Åhhh vi ahr så mycke att prata om...Och jag ahr så mycke attberätta för henne:D:D

Men nu ska jag fortsätta läsa bloggar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0