Såja

Nu tänkte jag skriva ett kort inlägg om dagen...
Åkte till forum vid 10 tiden och handlade lite på apoteket...Sen fick lillkillen en badpool och en badboll som han kn ha ute i vårat hus i sommar:D

Sen mötte vi upp Emma och co..Hehe
Vi satt lite och snckade sen drog vi vidare till farsta för att gå på öppna förskolan.Men där va det helt dött så vi drog och käkade en lite sen lunch...
Sen vidare till cubus:) Där köpte jag en t-shirt och ett par mukisbyxor:) Mjukisarna va från killavdelningen:D Dom va skit snygga och kostade bara 99kr:D

Efter det drog vi hem igen....Va hemma vid 4 tiden ungefär...Sen dess har vi inte jort nått...Vi ahr busat massor:D
Älsklingen somnade vid kvart över 7 och sover så gott nu:)

Jag har massa bilder på kameran som måste laddas upp men gör det imorgon:)
Imorgon ska vi till Emma och Novalie och färga håret och fika:d Myspys:D

Nu ska jag kolla lite tv sen sova...Känner mig verkligen helt död i kroppen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0