skit hår

Hahha missfärgat:P Haha nää inte direkt men det blev inte speciellt ljusare...Men men det krävs väl lite mer:)
Älsklingen somnade precis...Gav honom 8 månaders välling nu innan läggdags kanske sover bättre då..Eftersom
han inte dricker godnattvälling får jag väl pröva med det..

Han har avrit jätte trött sen klockan sex..Men vi tog ett bad och då blev han lite piggare...Men nu somnade han:D
Hoppas på en liten sovmorgon imorgon:D

Idag köpte jag väggdekorationer på barnenshus till lillkillen:) Med Bamse figurer:) Jätte fina:d
Han har dom vid hans säng:) Sen köpte jag självlysande dinusarier också som han har vid sängen:)

Nu har jag laddat upp bilderna från igår och idag...
Idag fick älsklingen äta ris själv och guuud va det såg ut sen...Har tagit bild....Det är ju så svårt att få upp ris...Hahha men det gick...Och medans jag kröp på golvet och plockade så drog en buskille mig i håret medans...Hahha

Nää nu kommer bilder:D


Bilder från igår:



Bilder från idag:


Kommentarer
Postat av: emma

va kul att du har färgat håret nu =) nyfiken på att se det, men jag kan hjälpa dig någon dag så kan vi försöka fixa det ljust =) kan prat med veronika som är frisör och se vad hon tycker att vi ska göra!!!



Vilka fina bilder, började skratta åt den där Theo har strumbyxorna på huvudet och Novalie drar i dom hehe...



Ne ärligt talat, börjar känna mig beroende av dig haha, hoppas du kan komma ppå Måndag!





Pusssssss

2009-03-28 @ 21:24:06
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0