Söndag kväll

Så nu sover älsklingen...DOCK i min säng:( Jag vet att det är dumt men det är mitt val....Jag vaknade 4 gånger igår mellan halv 10 och 01.00 för att han inte låg bredvid:S Skit jobbigt...
Men han ska börja sova i sin säng....Så fort jag är redo....
Idag va vi med Emma och Novalie:D HAHAH alltid:D
Vi va hemma hos Emmas pappa och hälsade på:) Mysigt:D Drack kaffe och käkade vofflor..
Lillkillen va jätte blyg och började gråta så fort hennes pappa kollade på honom hehe blygis:)
Novalie va jätte pratglad hon pratade helaaa tiden:) Sööötis tjejen:)

Vi kom hem vid 20 i sju och nu har vi inte jgort så mycke..Älsklingen somnade nyss som sagt...Ikväll är det beck:D Wohoo..Undra om jag somnar halv 10 idag med...Igår missade jag ju wallander men jag vill verkligen se beck så jag ska tvinga mig sjlv att vara vaken...Jag tog lite bilder idag men dom får komma upp imorgon:D

Nu ska jag läsa bloggar och så:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0