Söndag kväll

Har nyss lagt lillkillen och spelat bingolotto:D
Vi ahr ätit massa tårta idag...Tänkte ta kort på tårtan men det kom jag på när det va halva kvar:) Smart!
Sen har vi ätit good mat:D Kalops med potatis:D Mycket gott:D

Jadu..Imorgon ska vi till forum...Jag mamma och Theo....Ska kolla runt lite och så:D

Snart börjar van vetern (hahahah vet inte hur det stavas) på 4:an det ska jag se på:) Trodde ajgs ett alla men den här har jag inte sett faktist...
Nu har jag inte så mycket mer och skriva:D Ska kanske förbi Emma imorgon om det inte blir för sent i forum:D Juppi:D
En helg utan henne:( hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu Sussie, ett under att vi överlevt helgen haha

2009-03-29 @ 21:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0