Söndag kväll:D

Det blir hemresa på tisdag istället...Känns så stressigt att åka imorgon...Så imorrn blir det att åka till stan och köpa biljett...
Ska försöka åka tidigt....
Åhh älsklingen somnade ikväll nu utan några problem...Blandade hälften godnatt välling och hälften vanlig välling och det gick kanon...Så jag får börja göra så hädan efter:) Klockan nio börjar beck...Hoppas vi ska kola det:) Missade Wallander i lördags så får kolla nästa lördag på den istället....

Nu sover dom små barnen och dom andra ska väl också i säng strax....Idag köpte jag japan mix istället för massa chips eller ostbågar...Jag ahr verkligen ätit en ostbågspåse varje dag sen jag kom hit så nu får det vara slut på det:D

Vid 5 tiden gick jag,Wille och theo ut och gungade på Willes dagis:D Kul hade dom små iallafall:)
Sen har vi inte gjort så mycke..VARIT OCH HANDLAT OCH SÅ:d
Käkade spagetti och köttfärssås idag:) Gott va det:D Eller jag höll på att skumma mig med maten åt typ natscho chips med spagetti och köttfärssås:S Hahahhaha...Jag lär mig att äta nya saker varje gång jag kommer hit:D Hahaha men detta va skumt:P

Nu kollar vi på det nya rogramet på 5:an...Eller dom andra kollar och jag skriver blogg....Och jag ahr en sån halsbränna att det är helt sjukt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0