Surskalle

Japp det är va min bebis är...Hela tiden skriekr han...Fattar inte vad det är för problem....
Jag måste vara i när heten hela tiden annars blir det ett jävla liv.....
Kan inte ens gå på toa....

Nu sitter han i gåstolen och river ner allt han får tag i.... Har precis avrit och handlat...Ska äta köttbullar och makaroner idag....Ska gör mat snart är skit hungrig....

Undra när Linda kommer hem:S Har iallafall köpt bulalr tills ikväll:D Ska ta med mig kameran och knäppa lite bilder på min solbrända vän:P

Annars så ska vi inte göra så mycke.....Bara ta det lugnt:) Ikväll blir det beck:D

Imorgon är det tuben:) ska kolla tunnelbanan dit strax så att isa vet när hon ska hoppa på:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0