Tisdag

Idag fick jag först kliva upp klockan 4:S Och sen klockan 6....Fattar inte vad som har hänt med hans sov rutiner..
Han kanske sover för mycke på dagen?! Hoppas han kommer tillbaka till sitt riktiga JA....

Idag ska vi ju träffa Emma och Novalie:D
Skulle ses vid 10 tiden i forum:)
Sen till orminge centrum och hämta ut Theos sex månaders gåva:) Och se hem till Emma och dricka kaaaafffeeeeee och äta bullar...

Sen när jag kommer hem ska jag träffa Linda:D

NU ska vi göra oss i ordning:D

Tänk att någongång få vakna av väckarklockan?!

Kommentarer
Postat av: emma

Ja du, jag akn förstå att du tycker det är jobbigt!



Som tur var verkar novalie ha fått sina sovrutiner från mig hehe, älskar att sova ; )

2009-03-17 @ 08:31:34
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Säkert hans tänder ju!

2009-03-17 @ 09:37:24
URL: http://prinsessan87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0