tisdag kväll

Idag har vi varit hos Emma och Novalie och fikat och ätit bullar...
Vi färgade mitt hår också men det blev inte så stor skillnad för det så jag får väl försöka igen senare...
Ska låta håret vila nu ett tag sen så får jag färga igen....
Vi va ute och gungade lite också:D Det va ju så fint väder:D
Sen va vi nere i centrum och Emma köpte en sallad och så satt vi ute i solen..hahaha Busshållsplatsen
Sen så åkte vi hem...Va hemma vid 3 tiden:) Sen gick jag ner och handlade 2 paket blöjor...Känns som att det är bättre att ha massor...Får typ panik om det bara är 2 blöjpaket kvar:D Hahaha så nu ahr jag 4 hela paket och sen ett öppnat som snart är slut:D

Sen ahr vi inte gjort så mycket...Har städat lite...Flyttat mina kläder till min byrå så att älsklingen får ha ena klädskåpet så har jag det andra men alla kläder fick inte plats där så fick ta byrån också:D

Ikväll är det andra avenyn:D
Imorgon behöver jag inte gå till skolan eftesom dom ska ha det ämnet som jag redan är klar med hela dagen så hon ringde mig för några timmar sen och sa att jag bara bhövde gå på museet jag missade i fredags...Sen så ska jag dit på fredag igen...

Nu kommer bilder från igår och idag...Orkar inte hålla på på picnik så jag lägger bara ut dom


Bilder från igår:








Åhhh Emma är skiiit sugen på dina bullar:D Dom va sjukt goda:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello tack tack!

hur mår ni? kram

2009-03-31 @ 20:12:04
Postat av: Emma

Faaaan Sussie din lilla jävel haha du la ju ut kort på mig! Ne nu jävlar e det krig, nästa gång ska jag fota när du minst anar det haha... kanske när du sitter och skuter haha...





Kul att du tyckte om bullarna btw ; )

2009-03-31 @ 22:58:36
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0