Tisdag

En dag har gått och nu är det kväll igen...
Idag åkte vi in till stan vid halv 11 tiden imorse...Köpte ett par byxor och en tröja plus en keps som matchar dom skorna theo har hemma....Det fick han idag....Köpte också ett paket blöjor....Blev pampers denna gång...har typ aldrig prövat det så någon gång ska bli den första...Men ska absolut inte byta för jag trivs med libero plus att pamers är hur dyrt som helst och det är skit lite blöjor i paketet...

Efter stan så började jag kolla på oskyldigt dömd eftersom denna familj yhar tv4 anytime:)) Så jag kollade typ 3 avsnitt medans jag käkade Mc donalds och matade älsklingen med lite burk mat:)

Sen vid 3 tiden så hämtade vi Wille från dagis och gick sen och handlade....Sen Käkade vi fiskpinnar med potatismos:) Gooottt::::)

Juste hyrde 3 filmer idag också...Patrik 1,5, dumpad och en iren huss film:) Ikväll ska syster jobba och vi ska väl kolla film eller nått...Men inte patrik1,5 ialalfall för syster ville vara med när vi ska se den:)

Nu kommer lite bilder från igår och idag:)


Bilder från igår:D
:



Idaaag

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Patrik 1½ är inte så bra som den verkar i reklamen ;P

2009-03-03 @ 19:58:53
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0