Torsdag

Åhh vi ahr sovit till klockna 7 idag....Eller älsklingen gick upp halv 8:) Hehe...
Nu blir det ingen Petra idag eftersom hon va sjuk...Eller jag bad henne skicka sms när hon vaknade och att hon sklle känna efter hur hon mådde då:) Annrs får väl jag och Isa dra till stan och käka kanske eller bara dra runt:) Trevigt iallafall att träffa henne eftersom vi inte setts på länge.....Men skulle vara kul om Petra också kunde vara med:)

Annars idag ska vi inte göra så mycke...
Asså jagär HUNGRIG HELAAAAAAAAA tiden...Det är helt sjukt...Jag kan käna mig mätt 10 minuter sen sen är jag hungri igen...Åhhh...

Och mc dolnalds är ju mitt liv typ....När jag väl är där då skiter jag i om jag är fet ller inte då vill jag bara ha mat...
Men ajg och Wille lovade varandra att det inte blir någon mer Mc donalds för oss nu på ett år:) Hahaha:)

Nää nu ska jag klä på min lilla pojke som ligger och biter på min armbåge:)Sötepojk<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0