Vi är framme

Eller vi kom fram halv 3 typ:)....Det va inte så hemskt som jag trodde....Det va endast jag som ahde barnvagn så jag hade hur mycke plats som helst...

Älsklingen va jätte duktig...Men blev sur på folk om dom inte ratade med honom:) Söööt unge<3
När vi kom fram så packade vi upp massa saker och lekte lite....
Åhh Wille är så söt och snäll mot Theo han plockar upp hans saker hela tiden när han slänger ner dom och sen är han jätte gosig och försiktig:D Sötis:D

Efter ett tag drog jag Theo och Wille till Netto och skulle handla blöjor men dom hade inte den storlken så jag får handla i stan imorgon...
Syster jobbar inatt så hon ska sova hela dagen imorgon så då drar jag och Tho in till stan och kolalr runt lite:)

Han har somnat nu och Wille också:) Så nu ska jag läsa lite bloggar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0