måndag

Idag så blir det barnmorskan ska åka om en timma ungefär...Hoppas blodtrycket har gått ner....Har faktist haft  huvudvärk i en vecka nu Och jag som skulle åka in om jag fick huvudvärk hehe....Men det känns onödigt eftersom domkollade mitt blodtryck då när jag låg inne och då va detingen fara...Men men vi får väl se idag vad som händer......

Efter barnmorskan ska jag möta älskling och vi ska luncha tillsammans på MC hahahah:D

Och till dom som inte vet så har jag namnsdag idag:)

Kan någon fixa med designen på min blogg?

Jag återkommer efter barnmorskan:)

Kommentarer
Postat av: lina o thilda

ja, men de växer fortare än man tror.. När jag gick över tiden fick jag veta att hon växte 200g per dag... :S konstigt att hon var en bjässe när hon kom... =)

Det kommer gå så bra så!!! men du... det där med att va hemma fast man har huvudvärk och högt blodtryck är ju inte så bra... harkel harkel... tänk om du har havandeskapsförgiftning.. det är ju livsfarligt för både dig o barnet... mycket viktigt att kolla upp, även om det bara är över ett telefonsamtal!!! Hehe.. men hoppas det går bra idag =)

2008-08-11 @ 10:30:40
URL: http://linaotilda.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag var först att gratulera ; D haha. Hoppas de går bra hos BM och faaan vad gott med MC var typ hundra år sen jag krubba där sist. Ja iaf sist jag var i sthlm. MUMS!

2008-08-11 @ 11:28:13
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: sofia

grattis på namnsdagen! heter du susanna egentligen? :) vad var det blöta egentligen då?

2008-08-11 @ 12:59:44
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0