Jahaja

Jahaja...HiHi...Vet inte lixom vad jag ska skriva:P Älsklingen ligger här bredvid och pratar med sig själv och snuttar på handen...Mitt lilla <3
Jag älskar verkligen honom mer än allt annat....Jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja förlora honom...Hellre dör jag...Jag visste inte att man kunde känna såhär för någon men guuud va jag älskar honom det är helt sjukt....Skulle vilja beskrva hur jag känner varje gång jag kollar på honom men det går inte....Det är så mycke känslor....Jag vill att han ska veta att jag älskar honom så mycke som jag gör....Jag vill vara hans trygghet för han är min<3 Mitt lilla hjärta...Jag skulle aldrig vilja byta ut mitt liv....Det spelar ingen roll om jag är ung och har hela livet framför mig...Mitt liv och mitt allt har jag framför mig och det är min älskade son.....Igår kväll när han log och sov så låg jag och kollade på honom jätte länge och tänkte att denna människa har legat i min mage, denna människa är helt beronde av mig, denna människa kommer jag älska tills jag dör.......Han är världens underbaraste....Världens finaste lilla bebis<3


Jag älskar dig Theodor<3


Kommentarer
Postat av: emma

i någon lokal längst alen tror jag och det är klockan 14. hör med carro hon vet mer =)

2008-12-09 @ 17:58:37
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: emma

i någon lokal längst alen tror jag och det är klockan 14. hör med carro hon vet mer =)

2008-12-09 @ 17:58:38
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0