Vi är tidiga vi:P

Idag väkte älskling mig klockan 10 i 7:( Men men det är bara att kliva upp då:P Lillkillen har precis druckit välling och denna gång blandade jag i 2an i oxå eftersom han ska böja dricka det snart:D Min stora kille<3
Snart är kaffet klart...Det behövs ska jag be att få tala om....Jag har inte gått upp såhär tidigt på 2 månader nästan....Älsklingebn har ju sovit hela nätter sen 2 månader tillbaka och sovit enda till klockan 9-10. Nä nu ska jag ta hand om min gnilliga bebis som håller på sparkar mig......Idag är det bvc oxå:D Spännande tycker jag:) Förut va jag lixom där 1 ång i veckan och nu 1 gång i månaden:S Men jag tror iallafall han väger över 7 och är över 65cm lång:DMen jag återkommer om det vi ska vara där klockan 11.30.

Kommentarer
Postat av: Karro, Liams mamma <3

haha nä jag är inte finsk:P men jag tycker mumin är gullit:D

2008-12-11 @ 12:00:17
URL: http://karroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0