En lång resa

Idag så har jag farit och flygit mellan massa sjukhus och vårdcentral.....Idag klockan halv 11 i morse så ringde jag till MVC och sa att jag inte ätit på två dagar och att jag spyr galla hela tiden.....Då säger särringen att jag skulle gå till min vårdcentral...Så frågade jag mamma och hon sa att dom bara har öppetider klockan 8 till 9 så då fick jag åka till nacka akuten....Först där så får jag vänta över 1 timma på att få prata med en sjuksyster bara....När jag berättar för henne så kollar hon skumt på mig och säger att detta inte är deras område... Jahaja vad ska jag göra då:S Men sen så åkte jag till min vårdcentral och dom tog emot mig eller jag fick inte träffa någon läkare utan bara en syster....Men hon va trevlig och pratade med läkaren som skrev ut tabletter till mig som ska stoppa mitt illamående....Så ikväll ska jag prova dom....Ska ta en varje morgon och kväll så vi får hoppas på det bästa....Man kan bli dåsig och det är perfekt eftersom jag ahr så svårt att sova på kvällarna:D

Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Hehe dåsig kan man bli av de där åksjuketabletterna med. Vad hette dem som du fick utskrivna?

Fy vad arg man blir när man får flänga runt som en jävla vante. Ingen inom vården som kan ta ansvar. Det är ju MVC som är din "kontakt" nu när du är gravid.

2008-02-29 @ 19:34:13
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0