Uppdatering

Hejsan idag är det Onsdag och jag har varit inne i staden en snabbis och köpt en jätte mycig klänning och ett linne:) Sen ahr juag tvättat eller jagförsöker iallafall...Jag får inte upp tvättmaskins luckan....Min syrra sa att den kunde krångla men jag komme rinte ihåg hur man skulle få upp den och jag vill inte väcka henneheller för att fråga men men....Annars har det väl inte hänt så mycke...Kommerr hem på kördag iallafall vid 12 tiden kanske....Vi åker härifrån vi 5-6 på morhgonen

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Såg att du ville veta vilka som läste din blogg. Heter Erika och såg ditt inlägg på FL. Kikar in på din blogg med jämna mellanrum.

Lycka till!

2008-06-04 @ 22:54:29
URL: http://storken2008.blogg.se/
Postat av: jenny

hej hej, ja det tycker jag också. jag är så lycklig!

roligt att du vill börja läsa min blogg, jag kommer inte uppdatera så mkt nu för vi är mitt i flytten men jag skriver så ofta jag kan! :) jaså du började köpa redan då? :O jag tänker på att det är så stor risk för missfall innan vecka 12! då skulle de bara vara ännu jobbigare om man köpt en massa kläder. ha det bäst!

2008-06-05 @ 15:02:30
URL: http://jennyabrahamson.blogg.se/
Postat av: bebisnoja.blogg.se

Hej hej haft en bra dag? När började du känna sparkar?

2008-06-05 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0