....

Idag tog jag mig i kragen och lämnade blodprovet som jag skulle lämnat för 2 veckor sen hahahah:D Och så sprang jag runt med en burk urin i fickan i 2 timmar som skulle lämnas till hon på labbet...

Jag har alltid tyckt att det gör ont att pumpa blod ur armen men den här gången kändes det ingenting:S Mycket konstigt Men skööönt:D

Idag har vi kollat på en barn vagn.....En helt ny modell som dom ska fixa in till mig.....Igentligen skulle dom bara få sittvagnar men jag vill ju ha en ligg vagn så hon skulle ringa och kolla med dom sen tog hon mitt nummer och skulle höra av sig om priser och så:D Det är bon jovi som har designat vagnen den är mycket mycket het:D Och den passar både till pojkar och flickor:D Och sen hittade jag världens snyggaste själlsäng från samma märke som dom ska få in snart....Den ska jag ha....Sen efter ett tag så kan man vända på den så blir det en lek hage:d Mycket vackert....Här kan ni gå in och kolla på deras saker....Fast det finns inte liggvagnen som jag ska ha på den sidan...:D men den finns:D hehe....www.rockstarbaby.se

Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Rock star baby har mycket fint! ; D Jag har en nappflaska ur de märket.

2008-03-13 @ 18:31:44
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Tänkte också köpa en napp men de får vänta eftersom napparna ändå är från 3 månader.

2008-03-13 @ 22:26:25
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Hrm! Hur var det med att uppdatera everyday hära? ; P Skriv nått är ju nyfiken på hur de går för dig.

2008-03-17 @ 15:29:27
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0