Fölåt förlåt förlåt

Förlåt för att jag inte skrivit men jag ahr haft världens huvudvärk i 2 veckor idag känner jag att den börjar släppa...:D Mycket skönt:D

I förrgår åkte jag till akuten för urinvägsinflamation......Jag hade jätte lätt att få det innan jag blev gravid och när man blir gravid så är det tydligen ännu lättare...:S Jag fick göra ett ultraljud för att kolla att allt va bra med bebisen oxå...Fast det här ultraljudet va vaginalt oxå....Det va inte så kul attt se eftersom amn inte kunde se hela bebisen på samma gång utan först benen och så huvudet:( Men man såg lillhjärtat dunka och bebisen mådde hur bra som helst:D Mycket skönt att höra....:D Sen så visade det sig att jag läckte socker från urinet så dom började ana diabetes....Men sen va jag hos en annan sjuksköterska igår som tog blodtrycket och kollade urinet och allt sånt och då va det inget fel alls så hon sa att jag inte skulle tänka på det....Det kan ha varit nått jag ätit precis innan jag gick dit som fick det att visa att jag läckte socker....Men men nu behöver vi inte tänka på det mer...:D hehe...Jag har fått en tid till mitt "riktiga" ultraljud:D Det känns skit skönt....Den 23 april klockan 13.00 ska jag va på södersjukhuset:D


idag kommer syster och hennes kille och sen ungarna.....Imårrn ska hon och hennes kille på dags kryssning så jag ska passa Wille som är 1,5 år:D Jag älskar att vara med honom.....Och mamma fyller år imårrn oxå så jag måste köpa nått till henne:S Men vad?:S Robban (min bror) fyllde år i onsdags....Då va vi och bowlade vi va ungefär 9 st så det va trevligt:D


Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Usch vad jobbigt med urinvägsinfektion. Jag trodde också att jag hade det i början för jag fick sammandragningar så tidigt, men de hade jag inte. Tur det. Dock sägs de ju att när man är gravid så behöver man inte märka att man har en UVI. Den är tydligen olik sig då.

Snart kommer ud ju känna bebisen röra sig i magen, eller har du kännt något redan? Idag har jag bara 9 dagar kvar till förlossningen. Jag komer bergis gå över tiden. Min vanliga otur. Jag vill ha ut bebisen NUUU! ; D

2008-03-28 @ 11:57:09
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0