lol

Igår så va det jätte mysigt när jag låg i badet....Bebisen höll på sparka jätte mycke så till slut så blev det en liten våg:D Åhh va jag vill att du ska ploppa ut:( Och sen på kvällen när vi låg och kolla på tv så såg man hela magen göra vågar eftersom bebisen flyttade på sig så mycke:) Om man någongång glömmer att man ahr ett liv innuti sig så är det bara kolla på magen för detta gick inte att undvika:D


Hoppas inte han får såna sov rutiner som han ahr nu...Han sover hela dagarna och sen börjar han sparka vid 9 tiden på kvällen:S För jag läste någonstans att det är nu dom börjar med sina sov rutiner i magen:S Jaja då får jag vara uppe i 4 månader till:P hehe

JUste mina damer och kanske herrar:P Jag åker till skåne på tisdag och blir borta lite....Fast jag ska skriva dom här 2 dagarna extra mycke....Men sen kommer jag självklaart skirva där oxå...Men kanske inte så långa inlägg bara:D


Jag ville se skillnaden bara och den är enorm ju:) Första bilden v:16 och den andra v:22

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Söt! Vafasen ska du åka till Skåne för? Jag ska förmodligen till sthlm i slutet på månaden.

2008-05-18 @ 14:22:43
URL: http://FreijasMamma.blogg.se
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Ingen aning... ; P Hur länge är du i Skånelandet?

2008-05-18 @ 14:55:43
URL: http://FreijasMamma.blogg.se
Postat av: Susanna

Åh så kul med en "enbebisiminmage"-blogg! :D jag tycker det är jätte kul att följa blivande mammors blogg! :) Hoppas att denna blir en till favorit! Den verkar vara kul att läsa av det jag läst :)

Ha en bra dag!
Kramar Susanna

2008-05-18 @ 17:02:38
URL: http://zebrus.blogg.se
Postat av: madde

tack så mycket, grattis själv fast i förskott :D lycka till! vet du vad det blir för något? :) jag är 17 år :) och min lill pojke är 7 månader :D jätte kul är det.

2008-05-18 @ 19:49:58
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0