Fredag

Imorse så va älsklingen jätte arg och lessen....Han bara skrek och skrek så ag gick ut med vagnen en stund så somnade han så nu sover han så gott:)
Fan va man känner sig hjälplös när barn bara gråter och gråter och dom kan ju lixom inte säga vad felet är och man vet ju inte själv......Då svider det i hjärtat kan jag lova....Men jag hppas han är glad sen när ahn vaknar......Han lär väl  vakna snart för att äta:) Lillkillen:) Om min bror orkar åka hem idag så får jag min nya van:):):) Fan va jag ahr tröttnat på den jag ahr nu....Vill inte ens ha den.....Så för det mesta använder jag bärselen.....Älsklingn tycker nog det är skönre oxå:)

Kommentarer
Postat av: emma

vad äre för vagn du ska få då ;)? alltid kul med nya saker

2008-10-10 @ 11:50:33
Postat av: Marika

Tack den ska nog funka! :)



Va roligt med en ny vagn! Vad var det för fel på den andra då?



2008-10-10 @ 12:20:21
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline

Har du köpt en ny vagn? Vad för nån? : )

2008-10-10 @ 12:37:54
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0