3 timmars promenad

Fyyfaan va skönt det känns nu efteråt.....Jag har hittat den perfekta rundan som jag ska ta varje dag...Den tar ungefär 1½timma och det är perfekt:D

Jaa det är väl det vi har gjort idag..Varit ute och gått:P Hehe...Sen har jag lagat chili con carne...Mycket gott:D
Imorgon blir det ennu en dödag....Ska nog träffa Sandra om det blir fint väder...Sen ska jag nog ta en sväng förbi sickla och kolla vagn....Skulle gjort det idag men vädret va ju inte det bästa...Så jag passade på att va ute och gå så svettas man mindre hehe:D

Nää vet faktist inte vad jag ska skriva....5 kilo väck på 6 dagar typ:D Känns så jävla skönt....Man känner sig så jävla motiverad när det händer massa saker:DMen det värsta med mig är att jag måste ställa mig på vågen VARJE dag så det skulle bli roligare om man ställde sig där typ 1 gång i veckan...Då blir det ju mer man gått ner:D
Eller det blir ju inte mer men det ser mer ut:D

Nää nu ska jag läsa bloggar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0