Min bebis sussar så sött

Han va vaken från halv 3 till halv 8...Starkt jobbat...Nu ahr jag lagt undan ALLA 74 kläder och hängt upp 80..
Nu får jag äntligen använda laban overolleen:D

Imorgon ska vi inte göra någonting faktist...SKa träffa Nelle en snabbis sen inget mer...:D
Vill åka till skåååne NUUUUUUUUUUUUUU....

Måndag är det skola och min blogg är dötrist...Hatar blogg...Nej det gör jag inte,,,

Igentligen är det skit mycke som jag vill skriva men vet lixom inte hur jag ska skriva det...Ibland orkar jag inte heller sitta och skriva allt som försegår i mitt huvud....Det är så mycke vettni...Det finns många hemligheter om mig ska jag be att få tala om......

Nu tror jag att jag ska ta fram min undangömda chips påse och äta dom och tycka synd om mig själv:) Någon gång måste man göra deet också:D

God natt på er alla:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0