HEEJSAN

Jaha då va man tillbaka!! Tror jag iallafall!! Vi har varit jätte sjuka...Eller jag ahr varit.....Och Theo blev sjuk idag.....Eller han har bara feber ingenting annat!!

Men tiden som ahr gått har vi spenderat med skåne gänget....Sorligt nog åkte dom hem igår:( 5 Veckor har jag spenderat med dom...Så det känns lite tomt:(

Wille hade ett tidigt kalas här hos oss...Han fyller ju år den 28 juni så han fick lite presenter här...Så åt vi tårta och massa sånt.....

Sen ahr det ju avrit midsommar och den firade vi alla ute i huset:) Plus att min kära vän Noelia kom ut dit och höll oss sällskap:) Och på lördagen där när jag vaknade så kollade jag bredvid mig så va Theo inte där...Så jag vänder mig om och där sitter han och Nelle och leker:) Hehe...Halv 6 på morgonen:)

Det blev bara en natt där ute....

I söndags va vi på skansen.....Jag har ju som sagt varit/är sjuk så ja ahr varit så himlans trött och somnat typ på alla ställen...I söndags somnade jag på båten liggandes med huvudet på vagnen...Hahaha
Men skansen va himlans roligt...Vi va där ganska tidigt så det va inte så mycke folk då...Så vi gick och kollade på alla djuren och åkte massa karuseller:D Himlans roligt:)Sen va vi inne i akvariet...Mycket intressant...Tror faktist inte jag avrit där...Inte vad jag akn minnas...Så dom där 80 spännen va värt det...:D Jag klappade orm och en hårig spindel...Såg massa apor och blev skrämd av pappegojor hahaha...Wille va mycke faschinerad av allt:D Sånt är ju roligt i den åldern...Theo brydde sig inte så mycke om nått han hängde bar på lixom...Men hästar är han rädd för...Lilla pluttis

Igår åkte ju som sagt syster hem och idag fick Theo feber så vi har inte gjrt så mycke...Vi va med Linda idag på holmen och satt i skuggan där...Sen va det bvc klocn 14.00 Har aldrig varit med om ett oseriösare bvc besök....Det va bara vikareier överalt...Och plus att Theo va så grinig så det blev bara vägning och en snabb läkarkontroll...Men allt såg bra ut....Han vägde 11055g ...Vet inte hur lång han va för cp vikareien mätte aldrig...Ska gå tillbaka nästa vecka och se om den riktiga bvc sköterskan är där då så vi kan mätaoch kolla vart han ligger i utvecklingen...För det skulle vi göra idag men inget gjordes som sagt....

Imorgon blir det kanske en tripp til Emma och Novalie om Theo inte har feber....!!!

Nu kommer lite bilder som jag snott från systers Facebook!!!


Grönan



Ute lek i sandlådan


Willes kalas


SKANSEN




3 andra bilder



Kommentarer
Postat av: Caroline.

Åh vad kul med så mkt bilder. Snacka om att grabben har blivit stooor : ) Snart blir han ju ett år.

2009-06-23 @ 20:43:30
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh så kul med skansen! :)

2009-06-25 @ 20:25:53
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0