Onsdag

2 dagar till stockholm 3 dagar till utgång wohooo:D
Idag ahr vi varit i staden igen och shoppat...Asså ni fattar inte vilka reooor det är på hm här i skåne...Hlet sjukt.!!! Det är hur mycke som helst...Har aldrig sett så mycke reor i en affär!!!!
Jag köpte iallafall ett linne och en t-shirt.....Det gick på 70 kr och sen köpte jag en t-shirt till theo för 29 kr och en dress med shorts och linne för 49 kr....Skiiit billigt ju:D

Men Iallafall....Jag har ju aldrig riktigt skrivit vad Theo kan hittills så jag tänkte göra det nu eter att kollat in Emmas blogg:)

*Säga mammmaaa kanske inte låter så men men!!!
*Säga hej! Vet itne riktigt om han fattar att det betyder det men han vinkar oftas och säger det.
*Vinka
*Han vet vart lampan är
*Han vet vart Wille är
*Han vet vart katten är
*Han kan "krypa"
*Han ställer sig upp mot saker...Iallafall mot Willes säng
*Han kan sätta sig upp om han ligger ner
*Han kan pincettgreppet"Oftast iallafall"


Sen är det väl massa mer som jag inte kommer på nu men då uppdaterar jag det då:)

Fatta att om 2 månader och 2 veckr typ blir min lilla lilla bebis 1 år:( Usch vad det går fort.....Stanna lite....Bara ett litet tag så jag hänger med:(

Kommentarer
Postat av: emma

Fatta sussie vad tiden går fort...

Snart står våra barn i dörr öppningen och säger "nu flyttar jag hemifrån" ?! =(...

Usch va tiden går fort!

2009-06-10 @ 21:27:23
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Nicole - Mamma till C

Ja tiden går bra fort :)

2009-06-17 @ 22:42:03
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0