Klockan gick mycket fort

Känns som om tiden bara sprungit iväg...
Har kollat melodifestivalen och jag fattar noll av det där...Dom ahr gjort det så himla konstigt....Men men

Ska snart gå och lägga mig...Lillkillen sover mycket oroligt om jag inte ligger bredvid för han vaknar hela tiden:(Och plus att han är så sjuk min lilla bebis<3

Nu sitter vi och kollar tv 4 anytime:D

Måste verkligen lägga ner all chips och sånt...Måste tänka på hälsan...Kan inte längre skylla på att"jag ahr ju fött barn precis" Eftersom det va över 6 månader sen....Så annars tar jag tag i detta eller så får jag hitta en annan ursäkt snartD:

Snart så dör batterierna på datan orkar inte koppla in den så vi hörs imorgon:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej :)

Jaa äntligen :P

Tuben på måndag eller?

Pusss

2009-03-08 @ 00:00:13
URL: http://prinsessan87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0