lol

Jahaja...Blir bara så less på folk:(Dubbelmoral lixom...Orka
Men men...Ska krypa ner nu och sova snart...Ska väl göra som alla andra kolla på tonårsliv...Sen blir det nog läggdax...
Det håller bara på en halvtimma...Hade hoppats på längre men men:)
Måste börja lära mig somna tidigare...Det går inte att vara vaken till 11 halv 12 ochs en upp halv 6...Kommer inte orka med någonting då...Kommer rasa ihop....Plus att jag är helt ensam....Jag ska sova 5 timmar typ sen ska jag underhålla ett barn i 12 timmar typ...Och jag är verkligen sämst på att sova på dagen...Jag kan inte göra det...Undantag om jag typ är sjuk eller om jag verkligen är döööö trött mend et är jag ju aldrig...Fattar inte hur Theo kan sova så lite..

Vissa barn somna typ 7-8 och sover till 8-9 iallafall....Varför kan inte Theo också va så:( Men jag älskar honom endå...Och om han inte va han så skulle jag aldrig orka men när man vakanr och vet att det är honom man ska spendera sin dag med då orkar man...Älskar min son mer än allting annat på denna jord....<3 Han betyder verkligen allt för mig
SKulle inte offra honom för någonting....
Han är det bästa som finns i mitt liv och så kommer det alltid att vara och jags ka ställa upp för honom i hela hans liv...

Nää nu åker datan i säng:P

Kommentarer
Postat av: Paula

hejhej! hur är allt med er? Vill bara säga att jag har bytt lösen på min blogg, så maila mej om du vill ha det! ha de bäst. kram

2009-03-24 @ 13:31:48
URL: http://raggarkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0