Sööök

Jaha då har man suttit vid datorn typ 2 timmar...Och inte gjort ett skit,,,
På tisdag ska jag träffa Emma och Novalie:) Faan va kul:) Ska hämta ut Theos 6 månaders paket också:) Vet redan va det är men det är väl roliga saker...Men tråkigt att blöjan man får me kommer va för liten eftersom theo är så stor:D

Snart fyller Freija år...1 helt ÅR helt sjukt...Måste åka ner dit snart...När det blir lite varmare...För jag klarar inte va deras kyla hahaha:D Funderar på att boka nu eller nått...För flygen är skit billiga om man bokar innan den 15 mars:)

Ska kolla på film på ettan nu,Söök heter den...Har sett den förut med Linda och Nelle på bio men det va typ 3 år sen:D Så jag har typ glömt det mesta...Nää nu ska jag krypa ner bredvid min lilla pojke och kolla film och ära chips:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0