Måndag

Dålig uppdatering jag vet...!! Men har varit i huset från lördag till måndag.... Och i fredags va jag på ikea med M och handlade en barnstol.....Eftersom han ahr bil får man ju utnyttja det:P Hahah nädå:) Han är så snäll så som kör mig överallt:)

I lördags va vi först och köpte en ny vagn på barnens hus....En carena esy(stavning) Mycket fin:)
Skulle ju igentligen köpt en vagn från blocket men jag orkade inte vänta tills idag så det fick bli en helt ny istället...Men jag är mer än nöjd....Är lite rädd att den här ska gå sönder bara eftersom det bara är en paraplyvagn....Men den är verkligen skit snygg...Kostade 895 kr:) Igentligen hade den kostat 1300 kr men det va nån kampanj denna månad typ:D

Aja efter det så åkte vi ut till huset....Och brorsan kom förbi och grillade och drack lite vin:D Gooott....Sen så spelade vi spel till typ 2 på natten,....Så gissa om jag va trött dagen efter?! Fast vi tog sovmorgon till klockan halv 8 hehe:D Så det va skönt... På söndagen gjorde vi inte så mycke...Då kom den andra brorsan förbi med sin tjej så spelade vi bingolotto på kvällen:D

I lördags tog älsklingen sina första krypsteg:D:DÄr jätte stolt över honom<3Men sen har han inte gjort nått mer...Men men det kommer väl:)

Idag åkte jag från huset vid 9 tiden då åkte jag först hem och lämnade väskan och sen va det bara att springa ner till tåget igen och möta Emma och Novalie i slussen för att åka vidare till tuben...Det va inte speciellt roligt där denna gång heller men sångsamlingen uppskattade ungarna:)

Efter ett tag började vi röra oss mot Orminge för att gå hem till Emma och äta middag:D
Ni som vill smaka på gott ska hem till EmmA och äta.....Där kommer ni njuta...Skulle inte jag åka imorgon så skulle jag fan stannat hemma hos henne hela livet och käkat:)
Tack så JÄÄÄÄTTTE JÄTTEEE MYCKE EMMA FÖR DEN VÄRLDS GOOODA MATEN!!!! Den va verkligen suuper goood:D

Imorgon åker vi till Gotland:) Jag och Theo då rå:) Är hemma på onsdag så då får ni uppdateringen :)

Kommentarer
Postat av: emma

hehe nu blir jag ju smickard HA HA HA =D

2009-05-04 @ 21:04:47
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är M?

2009-05-05 @ 18:55:20
URL: http://www.frassesfastfood.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0