söndag

Idag så har vi varit på konfemation:) Systers killes syster konfemerade sig så vi va där vid 11 tiden kollade när prästen snackade drack lite vin(nattvarden elelr vad det heter)!!

Det va faktist jätte mysigt:) Dom hade konfemationen ute på en äng typ...Skita mysigt...Och det va så sjukt kokhett....Tror det va många år sen kjag kände sån här värme...Fy vad varmt...Det va jobbigt varmt....Usch!!!

Men efter det så blevd et kaffe och fika hos dom....Och jag och Sebastian hoppade studsmatta i typ 1 timma...Fan va kul det va:D

Sen efter det åkte vi tillbaka till VÅR lya...Hahaha jag ahr verkligen bosatt mig hära:P Nää då:)
Men Tina och Thomas började riva köket...Dom ska göra om det till en biljardhall typ!! Så köket står ute i garaget så man får gå dit om man ska laga mat....
Nää nu ljuger jag...Men dom rev fatktist bort ett skåp i köket eftersom deras nya frys kommer på tisdag så dom ska ha den bredvid kylskåpet.....

Aja men dom höll på i köket och jag satt för mesta dels ute med Theo...Han satt bredvid sin pool och jag sprang mellan solstolen och skuggan!!! Se gick jag Veronika,Wille ,Sebastian och theo ut och gungade och sen vidare till netto där det bev blöjor och godis till wille...Och ett 10 pack strumpor till min bebis för 50 kr...Billig affär:D

Sen har vi ätit frasse mat och myst:):P


Saknar Linda<3 Saknar Freija(och Carro):=)<3Saknar Emma och Lilla Novalie<3 Saknar Sandra och NOELIA min käre vän...Hon fyller faktist år den 3 juni:) Me jag saknar er ialalfall

Nelle kommer under midsommar:D Jippi:) Carro och freijsan kommer troligen i juli:):):):):):)::):)Då ska vi leka hela tiden!!!!
Sandra kunde inte följa med ut på krogen:(:( Men vi får ses någon dag veckan jag kommit hem:D

Aja nog om det...Jag ahr det jätte trevligt här och snälla Carro har fixat min syster blogg:)Mycket vackert blevd et hon är super NÖJD eller hur tajni?!!!!!!!!!!!!!

Näää nu ska jag kolla tv sen sova;:D

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Haha vad braaa : ) Fy fan jag är så trött, trött och snart ska vi till förskolan. Måste väcka Freija hon sover FORTFARANDE! Igår sov hon till 11 ;P



Vi kommer nog mest troligt runt den 3 juli.

2009-06-01 @ 08:54:00
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0