En evighet senare

Hej nu är jag här igen:=) Det va lite över en vecka sen...Men jag har som sagt varit mycket mycket sjuk.....Från fredag till lördag låg jag på södersjukhuset där tillbringade jag min fredag och lördag.....Jag åkte in dit vid 3 tiden på fredag med att jag hade kräkts och sen hade jag skit ont i pannan det va lixom inte huvudvärk utan det gjorde ondare och man kunde inte ens röra min panna för att det gjorde så ont....Så jag kom in dit och berättade att jag ahde ont i pannan och sen så började sjuksöterskan snacka om a6tt det säkert bara är en infektion i bihålerna eftersom jag varit förkyld....Jaa men jag är gravid oxå och jag kräks hela tiden och kan inte beh¨ålla nån mat....Jaa men då ska ni ha sett vilken fart det blev på kärringen då va jag den som fick komma först in fast det va full proppat i hela akuten.....Men så kom jag i allafall in i ett rum där en sköterska skulle ta blodtrycket och blodprov och så......Sen så hämtar dom en säng åt mig och ber mig lägga mig ner och sen börjar dom plocka fram droppet som dom ska ha i min arm.....Så där ligger jag med dropp rinnande i armen...Sen så ska dom köra mig till ett rum så jag får vänta på doktorn som ska kkomma och berätta svaren på mina prover....efter kanske 1 timma kommer han och då har jag låg salt någonting och sen en kraftig bihåleinflammation.....Så det blir bara att ligga över för natten med dropp för att världerna ska sjunka....Dom kör upp mig till en kvinnoklinik där det bara är sånna som är gravida eller precis fåt missfall och sånt.....WEgentligen skulle jag inte behöva vara där men det va så proppat med folk på alla avdelninagr att det är bättre att det är någon som är gravid som ligger där än nån man med ont i foten:P

Och personalen där va helt underbar dom kom in hela tiden och frågade hur jag mådde och allt:=) Helt söta allihopa:D Sen så fick jag göra ett ultraljud oxå:=) Bara för att se att allt va bra eftersom jag spytt så mycke....Och guuud va bebisen va stor jämfört med va den va när jag såg den sist....Han höll stilla med ultraljudet och så såg man verkligen hur den rulla på sig och hade sig där inne i magen så den lilla knodden mådde prima:=) Sen fick jag åka hem på lördagen vid 6 tiden....Fast nu ska jag gå på kåvepelin tills på fredag....Fast det är inte så farligt:=) Idag har jag och A varit hos hans farmor och pratat och myst:=) Hon hade skit snygga jeans som jag ville ha:=) Hehe men det va trevligt:=) På onsdag är det ultraljud:=) Hoppas man ser om det är en lite snopp eller det andra:=) Jag beställde bebis kläder för över 1000 spänn igår på internet....Ska hitta kläderna så ska jag lägga upp dom här:=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka! *varmaste kram*
Haha.. så mkt kläder det blev! Haha.. En riktigt bortskämd bebbe du kommer få ^^

2008-04-22 @ 19:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0