En ängel:D

Nu måste jag bara få säga att min barnmorska va världens ängel.....Fan va snäll hon va och jag kände mig så trygg med allt:D

Mitt blodtryck va braa och blodprovet va oxå skit braa:D Bebis är beräknad till den 19 september:D Då ahr Mija någon att fira sin födelsedag med:P hehe

På torsdag ska jag till labbet och lämna urin och blodprov......Sen så skickade min barnmorska en remiss till södersjukhuset så att jag får komma dit i mitten på april och göra ultraljud och så:D Sen efter det så ska jag ringa min barnmorska sen så ska jag komma tillbaka till henne i slutet av april ungefär....Sen så ska jag dit en gång i månaden tills det är 10 veckor kvar sen så går man dit 1 gång i veckan......

Hon sa att man bara ska göra ett ultraljud eftersom dom vet inte omd et skadar barnet om man gör för mycke.....Så det här som jag ska på i mitten av april är frivilligt och inget måste.....Men det är klart man vill göra det:D:D

Idag fick jag mina 2 tröjor där det står bebis på:d Mycket fina...Fast stora än så länge:P hehe

Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Va sjukt att de inte är obligatoriskt UL. Här fick man inte välja. Du ska alltså på UL typ när min bebis ska titta ut : ) Vad skönt att du fick en bra BM. Jag fick ju träffa en vikare BM idag hon var super snäll. Gud jag tycker det är så kul att du ska ha en liten bebis.

2008-03-04 @ 18:33:22
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Förresten 200 dagar kvar idag! Yeah! nedräkning till 100 nu då : )

2008-03-04 @ 18:34:26
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Ja bebisen kommer ju vara sådär som på min bild jag har på MSN hoppas du också får se med 3D. Men jag har hört att i sthlm får man typ betala 750 kr för att få se med 3d + att få 3d bilder med sig hem. För mig kostade de 100 kr och då fick jag två vanliga bilder och 2st 3d bilder.

2008-03-04 @ 18:53:36
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Förresten vilken vecka kommer du vara i när du gör ultraljudet?

2008-03-04 @ 18:54:03
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0